Članki v tej kategoriji: iROKUSPLUS: Aktivacija dostopa – učenec Na spletni strani iROKUSPLUS: Aktivacija dostopa – učitelj Učitelji za dostop ne potrebujete aktivacijske kode, na spletni portal se samo prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom. Na vstopni strani www.iRokusPlus.si kliknite na gumb Prijava, vnesite ... iROKUSPLUS: Dostop za učenca Dostop do interaktivnega gradiva se aktivira na spletnih strani www.iRokusPlus.si/aktivacija s pomočjo aktivacijske kode, ki jo najdete v tiskanem gradivu. Aktivacijsko kodo boste potrebovali le ob pr... iROKUSPLUS: Dostop za učitelja Učitelji, ki ste se odločili za uporabo Rokusovih gradiv pri pouku, imate brezplačen dostop do gradiv na portalu iRokusPlus.si, ki ste jih izbrali za svoje učence: do interaktivnih gradiv, samostojni... iROKUSPLUS: Kaj je aktivacijska koda in kako jo uporabiti? Aktivacijska koda je niz znakov, ki jih je treba vnesti v obrazec za aktivacijo na strani www.iRokusPlus.si/aktivacija ob prvem vstopu na portal iRokusPlus.si. Aktivacijsko kodo boste potrebovali le o... iROKUSPLUS: Kakšne so tehnične zahteve za uporabo portala? Interaktivno gradivo deluje na osebnih in tabličnih računalnikih (najnovejše različice brskalnikov Chrome / Firefox / iROKUSPLUS: Kako lahko podaljšam dostop do interaktivnega učbenika iRokus+ po preteku enega šolskega leta? Vsak učenec ima možnost podaljšanja dostopa do interaktivnega učbenika, če ga bo potreboval tudi po preteku enega šolskega leta (na primer za pripravo na NPZ, kasnejše obnavljanje znanja ipd.). Cena z... iROKUSPLUS: Dodatna gradiva za učitelje Učitelji z uporabniškim računom dostopate do letnih in dnevnih priprav ter drugih dodatnih materialov, ki vam olajšajo pouk. Najdete jih v razdelku Dodatno gradivo na iRokusPlus.si. iROKUSPLUS: Orodjarna v listalniku na interaktivni tabli ne deluje Če imate na računalniku nameščen program za interaktivno tablo, je potrebno spremeniti nekatere nastavitve brskalnika, zato da bi delovala orodjarna na interaktivni tabli. Mozilla Firefox V naslovno ... iROKUSPLUS: Napaka: Vaše uporabniško ime je že v bazi registriranih uporabnikov! Vpišite samo svoje geslo in preverite podatke Sporočilo Vaše uporabniško ime je že v bazi registriranih uporabnikov! Vpišite samo svoje geslo in preverite podatke pomeni, da ste v preteklosti s tem elektronskim naslovom že opravili registracijo n... iROKUSPLUS: Navodila za uporabo listalnika e-gradiv Navodila za uporabo listalnika e-gradiv iROKUSPLUS: Brisanje zgodovine v brskalniku Zaradi nenehnega nadgrajevanja in posodabljanja portala in njegove vsebine priporočamo redno brisanje zgodovine brskalnika. Brisanje zgodovine je potrebno tudi v primeru, da vam stran ne deluje pravil... iROKUSPLUS : Napaka: Vaša seja je potekla Če se pojavi obvestilo Vaša seja je potekla poskusite slednje: izbrišite zgodovino brskalnika (navodila)ali preverite nastavitve vašega brskalnika (spodaj). MOZILLA FIREFOX Odprite brskalnik Mozilla... iROKUSPLUS: Ali je možno gradivo natisniti? Zaradi avtorskih pravic tiskanje e-gradiv ni možno. iROKUSPLUS: Kaj je aktivacijska koda in kje jo najdem? Aktivacijska koda je niz znakov, ki jih je treba vnesti v obrazec za aktivacijo ob prvem vstopu na portal. Aktivacijsko kodo boste potrebovali le ob prvem vstopu, nato pa boste do portala dostopali le... iROKUSPLUS: Napaka – Aktivacijska koda je bila že uporabljena Če se pojavi sporočilo Aktivacijska koda je bila že uporabljena, to pomeni, da je bila aktivacijska koda že uporabljena, zato ponovni vnos ni mogoč. Aktivacijsko kodo namreč potrebujete le ob prvem vs... iROKUSPLUS: Vnesel sem kodo, gradivo pa se ne prikaže Ste morda vnesli kodo za gradivo, ki ni iRokus+? Če je tako, potem najdete gradivo na strani www.iRokus.si. V nasprotnem primeru nam pišite na podpora@rokus-klett.si. iROKUSPLUS: Rešitve učbenikov in delovnih zvezkov Rešitve določenih gradiv so na voljo: na spletni strani https://www.irokus.si/dodatna-gradiva, na spletni strani https://www.irokusplus.si/dodatna-gradiva, v listalniku nekaterih e-gradiv. V listal...